Teraz jest 2019-11-15, 10:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 2004-03-18, 21:44 

Czy byłoby możliwe dodawanie samemu haseł do słownika? Pytam z bardzo praktycznych względów - studiuję anglistykę i bardzo często korzystam z rożnych słowników, m. in. właśnie z DICT i zawsze brakuje mi tej opcji. Zwłaszcza wtedy, gdy szukam jakiegoś słowa sprawdzanego już 150 razy (wszyscy chyba takie mają :-)) i oczywiście po raz 150 zapomnianego, otwieram słownik, a tu klapa... Znowu nie ma. A tak, po sprawdzeniu tego gdzie indziej przecież można to od razu dopisać i mieć z głowy. Mnie osobiście bardzo zależy na wzbogacaniu tego słownika, bo jest mi po prostu potrzebny. Myślę, że warto byłoby to rozważyć, zwłaszcza, że nie posądzam nikogo o umyślne, złośliwe dopisywanie błędnych tłumaczeń. Ale jeśli ktoś ma takie obawy, to może wymyslić jakiś system dodawania haseł tylko dla stałych użytkowników?... Bardzo proszę twórców strony o jakiś odzew :-)
Pozdrowienia
Jerome

Tytuł:
PostNapisane: 2004-03-18, 22:53 

Postaramy się w sposób możliwie wygodny rozwiązać ten problem - pomysł z systemem dodawania haseł jest ciekawy! Z pewnością jednak nie umożliwimy każdemu swobodnego dostępu do bazy haseł - oprócz możliwych żartów lub złośliwości mogłoby to wpłynąć na pogorszenie jakości tlumaczeń, a o tą dbamy. Odnośnie organizacji uzupełniania słownika: codziennie otrzymujemy od użytkowników DICT nowe słówka: z tłumaczeniami i bez. Te pierwsze po weryfikacji dość szybko wpisywane są do bazy (następuje to automatycznie jeden raz na dobę), te drugie czekają w kolejce na obróbkę i ten proces może trwać dość długo. Chwilowo możemy obiecać, że hasła dosłane w postaci pliku tekstowego (lub w treści w e-mail) w podanym niżej formacie zostaną wprowadzone do słownika w ciągu maksymalnie 3 dni (a postaramy się, żeby szybciej, jeżeli będą dobrej jakości). Oto format:

Kod:
PL | EN
kot | cat
kot | mouser
kot syjamski | Siamese cat